MyStockmann – sajūtas, kas turpinās
Jūnijā Stockmann lojalitātes programma MyStockmann paplašinājās un šobrīd ir pieejama gan Latvijā, gan Igaunijā, gan Somijā. Visiem mūsu klientiem tagad ir vienādas iespējas krāt punktus un izmantot daudzās priekšrocības un piedāvājumus, ko sniedz jaunā lojalitātes programma.
Lasīt vairāk
MyStockmann lietotne
Tev kā dalībniekam vienmēr tiks piedāvāts vairāk. Tava MyStockmann lietotne sniedz daudzpusīgu, iedvesmas pilnu MyStockmann pieredzi, pārsteidzošus papildu piedāvājumus, interesantus pakalpojumus un ielūgumus uz pasākumiem. Lietotnē vari redzēt savu dalības līmeni, kā arī saņemtās priekšrocības, ko nodrošina elektroniskā karte. MyStockmann lietotnē vari viegli noklikšķināt uz mūsu internetveikalu, lai iepirktos tajā, nepieslēdzoties atkārtoti. Lietotne ir pieejama tikai dalībniekiem. Tu vari lejupielādēt MyStockmann lietotni no AppStore (IOS) vai Google Play (Android). Lietotni var atrast, meklēšanas lodziņā ierakstot MyStockmann.
Kļūt par MyStockmann dalībnieku ir pavisam vienkārši!
Lai pievienotos MyStockmann programmai, nepieciešamas tikai dažas minūtes. Pievienojies, krāj punktus, virzies augšup pa līmeņiem un izbaudi pasakainas priekšrocības un atlaides!
-
1. Kā pievienoties?
Lejupielādē lietotni MyStockmann no Apple App Store (IOS) vai Google Play (Android), reģistrējies, aizpildot nepieciešamo informāciju, un pielāgo savu kontu atbilstoši vēlmēm! -
2. Krāj punktus un saņem priekšrocības
Uzrādi savu digitālo karti pie kases un krāj punktus. Jo vairāk punktu, jo vairāk priekšrocību! Izmanto MyStockmann lietotni, lai sekotu līdzi saviem panākumiem, uzkrātajiem punktiem un saņemtajiem kuponiem un atlaidēm. -
3. Kā saņem punktus?
Tu saņem MyStockmann punktus katru reizi, kad iepērcies gan universālveikalā, gan tiešsaistē. 1 € = 1 punkts. Ar katru saņemto punktu, tu virzies augstāk un tuvāk jauniem līmeņiem un vēl patīkamākām priekšrocībām.
MyStockmann lojalitātes programmas priekšrocības
LĪMENIS | SUDRABA vairāk par 0 punktiem |
ZELTA virs 3000 punktiem |
PLATĪNA virs 10000 punktiem |
---|---|---|---|
Ikmēneša piedāvājumi | |||
Partneru piedāvājumi | |||
Dzimšanas dienas kupons | |||
Šūšanas pakalpojumi* | -20% | -20% | -20% |
Iepirkšanās ar stilistu | 2x gadā | Bez ierobežojumiem | |
Bezmaksas piegāde pasūtījumiem no e-veikala | Pirkumiem virs 100 € | Pirkumiem virs 80 € | Pirkumiem virs 50 € |
Taksometrs* | |||
Ielūgumi uz pasākumiem* | |||
Preču piegāde no veikala uz mājām | Pirkumiem virs 200 € bezmaksas |
Biežāk uzdotie jautājumi
MyStockmann lojalitātes programma ir piemērota ikvienam! Kā dalībnieks tu saņem vēl plašāku priekšrocību klāstu, vēl vairāk iedvesmas un pieredzi. Atrodi atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par MyStockmann lojalitātes programmu šeit.
-
Ko es varu iegūt MyStockmann lietotnē, ko nevaru iegūt citur citur? Kāpēc man to vajadzētu lejuplādēt?
MyStockmann aplikācijā atradīsi savu digitālo klienta karti, īpašus, personalizētus piedāvājumus - lielākā daļa no tiem nav redzami nekur citur; varēsi apskatīt punktu skaitu, lojalitātes līmeni un priekšrocības. Tev būs arī iespēja atrast iedvesmojošu saturu un lasīt Stockmann ziņas. Papildus tam jums būs viegli pieejama iepirkšanās tiešsaistē mūsu mājaslapā stockmann.lv. -
Kā ielādēt MyStockmann lietotni un reģistrēties tajā?
1. Lejuplādē MyStockmann aplikāciju App Store (iPhone telefoniem) vai Google Play (Android telefoniem). 2. Reģistrējies MyStockmann aplikācijā izvēloties pogu “Reģistrēties”. 3. Aizpildi informāciju par sevi. Ja esi jau Stockmann Pastāvīgais Klients, norādi arī savu Pastāvīgā Klienta kartes numuru. Norādot informāciju, pārliecinies, ka neesi ievadījis liekas atstarpes. Tas var traucēt programmai atpazīt tevi. Kad parādās paziņojums "Lietotājs atrasts", izvēlies opciju "Jā". 4. Apstiprini savu kontu ar SMS vai e-pasta starpniecību. Ievadi saņemto kodu aplikācijā. 5. Izvēlies paroli, kuru turpmāk izmantosi, lai ieietu savā MyStockmann kontā aplikācijā vai e-veikalā. 6. Norādi savas intereses, lai saņemtu īpaši tev pielāgotus piedāvājumus. Lai saņemtu personalizētus piedāvājumus, ieslēdz paziņojumu saņemšanu aplikācijā un regulāri atjaunini aplikāciju. Iepērkoties universālveikalā atver aplikāciju un pasniedz to darbiniekam noskenēt QR kodu pirms katra pirkuma. -
Kā reģistrēties, ja man jau ir Pastāvīgā klienta karte?
Ja esi jau Stockmann Pastāvīgais Klients, reģistrējoties MyStockmann lietotnē vai e-veikalā, norādi savu Pastāvīgā Klienta kartes numuru. -
Kā varu zināt, kurā lojalitātes līmenī esmu?
MyStockmann lietotne ir labākais veids, kā redzēt savu iegūto punktu skaitu, lojalitātes līmeni un to, cik tālu ir nākamais līmenis. Sudraba līmenis paredzēts klientiem ar 0-2999 punktiem, no 3000 puntiem - Zelta līmenis, bet virs 10000 punktiem – Platīna līmenis.