MyStockmann ir radīts tev

MyStockmann – sajūtas, kas turpinās
Jūnijā Stockmann lojalitātes programma MyStockmann paplašinājās un šobrīd ir pieejama gan Latvijā, gan Igaunijā, gan Somijā. Visiem mūsu klientiem tagad ir vienādas iespējas krāt punktus un izmantot daudzās priekšrocības un piedāvājumus, ko sniedz jaunā lojalitātes programma.
Lasīt vairāk
Ko mēs piedāvājam MyStockmann dalībniekiem
Pievienojies MyStockmann lojalitātes programmai un izbaudi lieliskas priekšrocības jau tagad!
MyStockmann lietotne
Tev kā dalībniekam vienmēr tiks piedāvāts vairāk. Tava MyStockmann lietotne sniedz daudzpusīgu, iedvesmas pilnu MyStockmann pieredzi, pārsteidzošus papildu piedāvājumus, interesantus pakalpojumus un ielūgumus uz pasākumiem. Lietotnē vari redzēt savu dalības līmeni, kā arī saņemtās priekšrocības, ko nodrošina elektroniskā karte. MyStockmann lietotnē vari viegli noklikšķināt uz mūsu internetveikalu, lai iepirktos tajā, nepieslēdzoties atkārtoti. Lietotne ir pieejama tikai dalībniekiem. Tu vari lejupielādēt MyStockmann lietotni no AppStore (IOS) vai Google Play (Android). Lietotni var atrast, meklēšanas lodziņā ierakstot MyStockmann.
Mūsu partneru piedāvājumi
Kā MyStockmann dalībnieks, tu saņem priekšrocības arī no mūsu partneriem.
Kļūt par MyStockmann dalībnieku ir pavisam vienkārši!
Lai pievienotos MyStockmann programmai, nepieciešamas tikai dažas minūtes. Pievienojies, krāj punktus, virzies augšup pa līmeņiem un izbaudi pasakainas priekšrocības un atlaides!
  1. Lejupielādē lietotni MyStockmann no Apple App Store (IOS) vai Google Play (Android), reģistrējies, aizpildot nepieciešamo informāciju, un pielāgo savu kontu atbilstoši vēlmēm!
  2. Uzrādi savu digitālo karti pie kases un krāj punktus. Jo vairāk punktu, jo vairāk priekšrocību! Izmanto MyStockmann lietotni, lai sekotu līdzi saviem panākumiem, uzkrātajiem punktiem un saņemtajiem kuponiem un atlaidēm.
  3. Tu saņem MyStockmann punktus katru reizi, kad iepērcies gan universālveikalā, gan tiešsaistē. 1 € = 1 punkts. Ar katru saņemto punktu, tu virzies augstāk un tuvāk jauniem līmeņiem un vēl patīkamākām priekšrocībām.
MyStockmann lojalitātes programmas priekšrocības
LĪMENIS SUDRABA
vairāk par 0 punktiem
ZELTA
virs 3000 punktiem
PLATĪNA
virs 10000 punktiem
Ikmēneša piedāvājumi      
Partneru piedāvājumi      
Dzimšanas dienas kupons      
Autostāvvieta 1h bez maksas par pirkumu virs 30 € 1h bez maksas par pirkumu virs 30 € 1h bez maksas par pirkumu virs 30 €
Šūšanas pakalpojumi* -20% -20% -20%
Personiskais iepirkšanās konsultants Bez maksas reizi gadā Bez maksas Bez maksas
Bezmaksas piegāde pasūtījumiem no e-veikala Pirkumiem virs 60 € Pirkumiem virs 50 € Visiem pirkumiem
Taksometrs*      
Ielūgumi uz pasākumiem*      
Preču piegāde no veikala uz mājām     Bez maksas pirkumiem virs 200 €
Biežāk uzdotie jautājumi
MyStockmann lojalitātes programma ir piemērota ikvienam! Kā dalībnieks tu saņem vēl plašāku priekšrocību klāstu, vēl vairāk iedvesmas un pieredzi. Atrodi atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par MyStockmann lojalitātes programmu šeit.
  1. MyStockmann lietotne ir labākais veids, kā redzēt savu līmeni un to, cik tālu ir nākamais līmenis. Sudraba līmenis ir paredzēts klientiem ar 0–2 999 punktiem, ar 3000 punktiem jūs sasniedzat Zelta līmeni, bet ar 10 000 punktu – Platīna līmeni. Mēs plānojam izstrādāt vēl labākus veidus, kā sekot līdzi tam, cik tuvu esat nākamajiem ieguvumiem, kurus varat sasniegt ar savām aktivitātēm. Šī iespēja būs pieejama nākamajos attīstības posmos.
  2. Ja esat piedalījies mūsu lojalitātes programmā jau agrāk, tad mēs iesakām lejupielādēt MyStockmann lietotni un reģistrēties MyStockmann tiešsaites kontā, ievadot Stockmann Pastāvīgā Klienta numuru. Ja esat bijis mūsu klients, bet neesat bijis lojalitātes programmas dalībnieks, jums arī vajadzētu pie mums reģistrēties. Visvienkāršākais veids, kā to izdarīt, ir izmantot MyStockmann lietotni. Abos gadījumos pēc lietotnes lejupielādēšanas jums ir jāreģistrējas kā mūsu digitālajam klientam. Ja jums rodas problēmas, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu nodaļu pa e-pastu klientuinfo@stockmann.com (ieteicams), pa tālruni +371 67071222 vai WhatsApp +371 25430430.
  3. Veicot pirkumus Stockmann universālveikalā un e-veikalā, jūs varat krāt punktus un par katru iztērēto eiro saņemt vienu punktu. Jums ir jāreģistrē dalība MyStockmann katru reizi, kad veicat pirkumu Stockmann universālveikalos Igaunijā, Somijā un Latvijā, vai, iepērkoties interneta veikalos stockmann.lv un crazydays.com, pasūtījumā jāievada MyStockmann numurs. Punktus piešķir arī par jaunumu vēstules abonēšanu, klienta profila atjaunināšanu u.tml.
  4. Sākuma punkti klientiem tiek noteikti, pamatojoties uz pēdējo 5 gadu laikā veiktajiem pirkumiem, un sākuma punkti tiek dubultoti – katrs Stockmann veikalā iztērētais eiro dod 2 punktus. Šādi mēs vēlamies nodrošināt mūsu programmas dalībniekiem Baltijas valstīs veiksmīgu startu un kompensēt to, ka mūsu dalībniekiem Somijā ir bijusi iespēja krāt punktus ilgāku laiku.
  5. MyStockmann lietotne ir lielisks rīks visiem MyStockmann dalībniekiem. Mēs nepārtraukti pilnveidojam lietotni atbilstoši klientu vēlmēm. Lietotnē jūs varat atrast visas savas priekšrocības un īpašus piedāvājumus – lielākā daļa no tiem nav redzami nekur citur. Jums būs arī iespēja atrast iedvesmojošu saturu un lasīt Stockmann ziņas. Papildus tam jums būs viegli pieejama iepirkšanās tiešsaistē mūsu mājaslapā stockmann.lv.