Universālveikals Stockmann piedāvā DKNY apakšveļas kolekciju

Lai katra no mums būtu kā ņujorkiete! 

DKNY jaunā zīmola identitāte iedvesmojas no Ņujorkas ielu ģeometrijas. Zīmola pirmsākumi meklējami 1984. gadā ar Donna Karan kapsulas kolekciju, kuru veidoja septiņi elementi, – kombinezons, vienkrāsainas zeķbikses, balts krekls, kašmira svīteris, īpaši pielāgota žakete, brīva piegriezuma bikses un daudzfunkcionāli svārki. 

Šobrīd zīmols DKNY piedāvā apakšveļas kolekciju – greznu un nepiespiesti elegantu, lai iedvesmotu un iedrošinātu sievietes. Praktiska. Koķeta. Nesarežģīta. Spēcīga. Tieši tāda, kādam jābūt apģērbam. 

DKNY apakšveļa ir paredzēta modernai karjeras sievietei, kura tikko sāk veidot ģimeni, viņas dzīvi piepilda dažādi notikumi. Šoreiz Donna Karan zīmola mantojums tiek miksēts ar ielu estētiku. Kopumā tiek veidots vienlaikus stilīgs un pragmatisks, gudrs un moderns koptēls. Zīmols atgriežas pie saviem pirmsākumiem, piedāvājot uzticamu garderobi strādājošai Ņujorkas vai citas lielpilsētas iemītniecei. 

Ņujorka ir DKNY zīmola esence, tā spēks, tā enerģija un perspektīva. Zīmola DKNY NEW YORK pārkāpj visas robežas. 
Šobrīd zīmols DKNY stratēģiski pārtop dzīves stila zīmolā, kas piedāvā gatavos apģērbus, apakšveļu, sporta apģērbus, naktstērpus, peldkostīmus, apavus, rokassomas, aksesuārus, pulksteņus, saulesbrilles, zeķes un zeķbikses, aromātus, vīriešu un bērnu apģērbus, kā arī mājas lietas. 

DKNY sieviete ir REĀLA, viņa netiecas pēc perfekcijas, jo zina, ka tieši jaukas vājības padara sievieti īpašu. PAŠAPZINĪGA – viņa pauž spēku un bezbailīgumu visā, ko dara. Viņa vienmēr ir KUSTĪBĀ, šo sievieti virza Ņujorkas neremdināmā enerģija. Viņai ir STINGRS RAKSTURS – gudra, interesanta, ar savu viedokli un daudzām idejām. ŅUJORKA nosaka viņas attieksmi, domāšanu un dzīves stilu. 

Meklējiet DKNY apakšveļas kolekciju u/v Stockmann 3. stāvā, apakšveļas nodaļā.