JAUNĀKĀ SILVIAN HEACH 2018.GADA PAVASARA-VASARAS KAMPAŅA

2018. gada pavasara/vasaras kolekcija žilbina ar zvaigznājiem, zodiaka zīmēm, planētām, ezotēriskiem simboliem un amuletiem. Sezonas galvenā noskaņa ir ALCHEMICAL CELESTIAL HARMONYkas piedāvā arī militārās detaļas krietnā devā – gan zaļos toņos, gan apdarē un izmantotajos rotājumos. Apģērbu apdrukas rāda zodiaka zīmes un simbolus uz tumša vai gaiša fona, tēlu papildina virsdrēbes ar izteiksmīgu modes vēstījumu, piemēram, bomberjakas ar kniedēm un vizuļiem, baikeru jakas ar amuletiem un ar rokām apgleznotas ādas jakas. Īpaši interesants ir džinsu apmetnis ar apzeltītām, reljefām detaļām apkaklē un sānu kabatu malās, šis ir īsts must-have modes mīļotājiem. Kolekcijas otru noskaņu iedvesmojusi eko šika tendence, kas pievērš pastiprinātu uzmanību detaļām un ražošanas procesiem. ABOUT NATURE izmanto dabīgus materiālus, piemēram, linu, mežģīnes, viltoto zamšu un kokvilnu, ko gluži kā vecmāmiņas palagus rotā ažūri izšuvumi. Krāsas atdzīvojas zemes brūnajos, bēšajos un dedzināti sarkanajos toņos virsdrēbēm. Visu grezno ziedu apdrukas un izšuvumi. Vakara noskaņu iedvesmo URBAN NYMPH ar kombinējamām apdrukām un plēsto džinsu, ko papildina satriecošas detaļas. Šī būs lieliska izvēle vakaram, īpašiem gadījumiem un sarkanā paklāja pasākumu tērpiem. 

Arav Fashion dibināja 2002. gadā kā Silvian Heach projektu, modes zīmolu sievietēm ar skaidru, ambiciozu filozofiju: radīt pieejamus, stilīgus, viegli interpretējamus apģērbus. Jau no pirmā darbības gada Silvian Heach kļuva par komerciālu veiksmes stāstu, ļaujot abiem dibinātājiem – Menai Marano (Mena Marano) un Džuzepem Ammaturo (Giuseppe Ammaturo) – paplašināt zīmolu ārpus Itālijas, izmantojot rūpīgi virzītu attīstību un franšīžu modeli. 2009. gadā tapa Silvian Heach Kids, jauns izaicinājums grupai. Bērnu apģērbu sērija ir veltīta bērniem no viena mēneša līdz 16 gadu vecumam un radusies īpašā sadarbībā ar Pjetro Olivu (Pietro Oliva). Pēc diviem gadiem tas kļuva par Arav Kids Spa. 2011. gada septembrī Arav Fashion ieviesa tīmekļa un sociālo mediju projektu, kas ietver dažādas digitālās platformas un piedāvā plašu zīmola portfeli ar tīmekļa vietņu, e-komercijas un sociālajiem kanāliem (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram). Vēl joprojām tas atrodas ieviešanas un izstrādes stadijā. 2012. gadā pēc licences līgums starp Arav un britu automašīnu ražotāju Aston Martin tika izveidota modes kolekcija bērniem, ekskluzīvs apģērbu projekts ar britu būtību bērniem no viena mēneša līdz 16 gadu vecumam, kuru oficiāli prezentēja starptautiskajā bērnu apģērbu izstādē Pitti Bimbo.

Turpmāko gadu gaitā Arav universs turpina paplašināties: 2014. gada martāSilvian Heach pirmo reizi ienāca saulesbriļļu sektorā, piedāvājot saulesbriļļu un optisko briļļu ietvaru kolekciju, kamēr 2015. gada pavasara/vasaras sezona bija zīmīga ar jaunajām SH un Silvian Heach Denim sērijām. Šobrīd vairāk nekā 10 gadus kopš dibināšanas Arav Group mērķis ir nostiprināt tirgus pozīciju gan sieviešu, gan bērnu apģērbu sektorā un vienlaikus palielināt savu klātbūtni ārvalstīs. Mērķis ir 2017. gadā sasniegt reālu līdzsvaru starp iekšējiem un eksporta tirgiem.