TIFFANY & CO.

Pasaulē vadošais juvelierizstrādājumu ražotājs un Amerikas dizaina nams Tiffany & Co. jau kopš pašiem pirmsākumiem ir bijis modernās kultūras priekšplānā. Čārlza Lūisa Tifanija 1837. gadā nodibinātais nelielais smalko preču veikals ar savu izkopto stilu, izcilo kvalitāti un novatoriska, tomēr klasiska dizaina izstrādājumiem acumirklī iemantoja popularitāti sabiedrības elites, magnātu un valsts vadītāju vidū. Tifanija aizraušanās ar briljantiem pamudināja viņu iegādāties Tifanija briljantu – retu un mirdzošu 128,54 karātu dzelteno briljantu, kas tika uziets 1877. gadā. Pēc tam 1887. gadā viņš iegādājās gandrīz trešo daļu no Francijas kroņa dārgumiem. Šo ieguvumu dēļ Tifanijs tika iesaukts par Briljantu karali, nostiprinot juveliernama izcilības tradīciju, kas nav zudusi līdz pat šai dienai.

Par lielu prieku saviem piekritējiem Tiffany & Co. visā leģendām apvītajā 180 gadu pastāvēšanas laikā ir nepārtraukti centies attīstīt izstrādājumu dizainu. Mūsdienās Tiffany rotaslietas nēsā slavenības un stila noteicēji visā pasaulē, un uzņēmuma slavenā zilā kastīte ir acumirklī atpazīstama stila, izsmalcinātības un inovāciju simbols.

Laipni lūgti nākamajā Tiffany & Co. stāsta nodaļā! Drosmīgi, izaicinoši un pilnīgi negaidīti – tā pārliecinoši mūsdienīgā veidā tiek atklāts leģendārā zīmola gars līdz pašiem tā dziļumiem. Nezaudējot Tiffany garu, jaunās lieliskās smaržas atklāj zīmola būtību visā tās vienkāršībā – tikai kaila āda, aromāts, dārglietu pieskāriens un viena klasiska krāsa.

Šis ir pārbaudījums modernajai parfimērijas mākslai – pārveidot dabas doto, vērīgi tajā izraugoties tikai mūs interesējošās notis, un radīt jaunu, iespaidīgu aromātu.

Tiffany & Co. piedāvā savas jaunās smaržas – izteiksmīgu aromātu, ko radījusi pasaulslavenā smaržu meistare Daniela Andrijē no Givaudan. Dzirkstošais ziedu un muskusa aromāts ir mūsdienīga interpretācija par visvērtīgākajām tradicionālajā parfimērijā izmantotajām sastāvdaļām. Aromātā vispirms uzvirmo kūsājošs zaļā mandarīna smaržas virpulis. Vidusnotīs atklājas galvenās sastāvdaļas – greznā īrisa zieda – smarža. Tiffany interese par īrisu ir manāma jau pirmajās Tiffany arhīvos noglabātajās skicēs, un tā ir dziļi iesakņojusies modes nama tradīcijās. Tieši īrisa broša ar demantoīda akmentiņiem un Montānas safīriem Tiffany ļāva iegūt galveno balvu Parīzes izstādē 1900. gadā. No jūlijā un augustā Francijā ievāktiem īrisiem ar unikālu hidrodestilācijas metodi iegūst sviestu, kas tiek izmantots tikai un vienīgi Tiffany smaržām, aromāta beigu notīm piešķirot tīru, gaišu, juteklisku un ilgnoturīgu piesātinātību. Ar šo raksturīgo sastāvdaļu aromāts iegūst iedarbīgumu un sievišķību, kā arī kompozīcijas izsmalcināto eleganci. Pačūlijas pamatnotis, ko apvij maigu muskusa akordu maisījums, jutekliski pieglaužas ādai. Iegūtā kompozīcija ir pārsteidzošs un reizē klasisks aromāts savā vistīrākajā veidā.Tiffany & Co. smaržu stikla pudelīte ir radīta, iedvesmojoties no juveliernama slavenākajiem slīpētajiem dimantiem. Rūpīgi darinātās šķautnes pudelītes pamatnē atgādina 128,54 karātu Tifanija briljantu – iespējams, pasaulē retāko dzelteno briljantu ar 82 šķautnēm. Savukārt taisnās ģeometriskās līnijas pudelītes augšpusē līdzinās juveliernama Lucida® briljanta saderināšanās gredzenam. Tiffany Blue® zilais tonis izceļ juveliernamam raksturīgo no T burtiem veidoto rakstu uz pudelītes kakliņa. Zem vāciņa ir apslēpta metāla plāksnīte ar iegravētu Tiffany & Co.® logotipu. Pudelītes precīzajās šķautnēs atspoguļojas tajā iepildītās smalkās smaržas viegli zilā tonī.

Gluži kā visi citi juveliernama izstrādājumi, smaržas ir ievietotas slavenajā Tiffany Blue Box® kastītē, kas ir visā pasaulē pazīstams stila un izsmalcinātības simbols.