HUGO NOW ekskluzīvā izlaiduma aromāts

HUGO Parfums aizsāk jaunu piedzīvojumu ar HUGO NOW – ierobežota izlaiduma smaržām, kuras radīt iedvesmojusi TAGADĒJĀ mirkļa vara. HUGO ir pieaicinājis mākslinieku Liamu Peinu, kurš simbolizē brīvu un jauneklīgu attieksmi, lai iedvesmotu savus laikabiedrus izbaudīt vienīgo mirkli, kas tiem pieder, – TAGADĒJO. #MansLaiksIrTagad

“Man vēstījums “mans laiks ir tagad” saistās ar to mirkli, kad esi patiešām laimīgs un lepns par to, ko esi sasniedzis. Man patiešām paveicies, ka varu izbaudīt šo “manu laiku” ar brīnišķīgiem cilvēkiem un esmu saņēmis tik lielu atbalstu,” stāsta HUGO vēstnesis Liams Peins.

 

#MansLaiksIrTagad reklāmas kampaņa

Tieši vēršoties pie mūsdienu jauniešiem, #MansLaiksIrTagad kampaņa aicina: dzīvo tagadnē un kļūsti par savas dzīves varoni! Jaunā kampaņas videoklipa režisors ir Kolins Tillijs, un Alesdērs Maklelans to filmējis Berlīnē – pilsētā, kas perfekti iemieso HUGO jauneklīgo, neiegrožoto un rotaļīgo garu. Iespaidīgajā videoklipā ir virkne spēcīgu kadru. Liams Peins izbauda katru mirkli, sākot ar īsu, bet kaislīgu sastapšanos ar jaunu sievieti, ko atveido supermodele Stella Maksvela, un beidzot ar kāpšanu uz skatuves. Videoklips uzrunās tos, kuri savu pasauli veido paši un kuriem katra diena un katrs mirklis ir kā jauna iespēja.

 

HUGO NOW ekskluzīvā izlaiduma aromāts

Augsti novērtētā izsmalcināto smaržu meistara Franka Fēlkela radītais HUGO NOW ir ledaini svaigs aromāts, kas pieder pie aromātiskās ūdens smaržu grupas. No šī aromāta vispirms izsprāgst pikantā kardamona lādiņš, kas saplūst ar citrona miziņas dzeldīgo enerģiju, lai piešķirtu kompozīcijai gaišumu un spirgtumu.

HUGO BOSS “NOW”
EDT 75ml  65,90
EDT 125 ml 88,90

Dinamiskais svaigums ielaužas arī vidusnotīs, kur to atmaidzina smaržīgās lavandas notis. Tās papildina atvēsinošā piparmētras elpa un ledainais Aquozone ūdens akords kā spirdzinošs dzestrums, dāvājot možu vīrišķīgu pārliecību, lai tu savu mirkli varētu izbaudīt tagad un tūlīt. Visa pamatā jaušamas izsmalcinātās haitiešu vetivērijas notis – apvienojot raupjumu un maigumu, vēsumu un siltumu, zemes pamatīgumu un plūdenumu reizē, tās iedveš pilsētniecisku vīrišķību. HUGO NOW smaržu kompozīcija mudina aromāta lietotājus atklāt nezināmo tieši tagad. Jo TAGAD ir vienīgais laiks.

HUGO NOW smaržu pudelīte ir gluda un atturīga – jau par leģendāru kļuvušā HUGO flakona blašķes formā. Tās matētais gaišzilais tonis atspoguļo ideju, ka ir iespējams sasniegt debešķīgus augstumus, ja vien tici pats sev. Kā īsts pārliecības lādiņš, pudelīte kalpo par skaistu atgādinājumu, ka ir jāpieņem izaicinājumi, jāizmanto iespējas un jāgūst panākumi savā unikālajā veidā.

 

Liams Peins – HUGO NOW reklāmas seja

Dziedātājs, producents un mākslinieks Liams Peins ar 20 miljoniem sekotāju pārstāv un vada paaudzi, kas ir apņēmības pilna pierādīt, ka cilvēka attieksmi nosaka nevis vecums, bet gan skats uz dzīvi. Liams zina, ka dzīvot nozīmē izbaudīt esošo mirkli un vienīgais veids, kā viņš var gūt panākumus, ir atļauties brīvi sapņot, dalīties ar citiem un rīkoties. Būdams HUGO vēstnesis, kas pirmoreiz zīmola vēsturē pārstāv pilnīgi visu franšīzi – gan smaržu, gan modes līnijas, Liams ir apņēmies izplatīt vēstījumu, ka TAGADĒJAIS mirklis ir viss, kas tev pieder, tāpēc ir laiks to maksimāli izmantot. #MansLaiksIrTagad