Preces

Vai tiek piedāvāta iespēja apmainīt Stockmann universālveikalā iegādātu preci?

Universālveikalā Stockmann iegādāto preci iespējams apmainīt pret citu preci vai Stockmann elektronisko dāvanu karti 14 dienu laikā kopš iegādes brīža, ja prece nav lietota ārpus veikala telpām, iepakojums nav bojāts un ir saglabāts pirkuma čeks.

Izpārdošanas kampaņas precēm apmaiņu iespējams veikt 3 dienu laikā, Trako Dienu kampaņas precēm apmaiņu iespējams veikt kampaņas norises laikā.

Apmaiņas iespējas neattiecas uz apakšveļu, zeķēm un zeķbiksēm, Samsonite ceļojumu piederumiem.

Preču maiņu iespējams veikt Pastāvīgo Klientu nodaļā, universālveikala 4.stāvā.

 

Pretenzija par līguma noteikumiem neatbilstošu preci, tiek izskatīta saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, pretenzija par preces neatbilstību var tikt iesniegta 2 gadu laikā kopš pirkuma veikšanas brīža http://www.ptac.gov.lv/ .

Vai pastāv iespēja preci rezervēt?

Preces iespējams rezervēt uz laiku līdz 3 dienām.

Netiek rezervētas Pastāvīgo Klientu piedāvājumā esošās preces, kā arī kampaņu “Izpārdošana” un “Trakās Dienas” preces.

Palaute

Stockmann kehittyy jatkuvasti ja asiakkaiden palaute on meille tärkeää. Kerro kokemuksistasi tai kehitysideoistasi meille. Huomaathan, että emme vastaa näihin viesteihin.

Yhteydenotto

Mikäli sinulla on meiltä kysyttävää, voit ottaa meihin yhteyttä tästä. Palaamme sinulle kun olemme käsitelleet tiedustelusi tai mikäli meillä on lisää kysymyksiä. Täytäthän kaikki oleelliset kentät käsittelyn nopeuttamiseksi.