Pastāvīgo Klientu programma

Kā es varu atjaunot Stockmann Pastāvīgā Klienta karti?

Pastāvīgā Klienta karti iespējams atjaunot universālveikala 4.stāvā, Pastāvīgo Klientu nodaļā, uzrādot karti vai kādu personu apliecinošu dokumentu.

 

Vai ir kādi noteikti kritēriji, kas man ir jāizpilda, lai uz pasta adresi saņemtu Pastāvīgā Klienta katalogu?

Stockmann regulāri atjauno klientu datu bāzi un katalogus izsūta tikai aktīvajiem klientiem (ar klienta karti reģistrēti pirkumi vismaz 75 EUR apmērā pēdējo 12 mēnešu periodā pirms kārtējās kataloga izsūtīšanas).

Tādēļ, lai saņemtu katalogu, aicinām uzrādīt Pastāvīgā Klienta karti veicot jebkuru pirkumu!

 

Kā es varu pieteikties Stockmann jaunumu vēstuļu un informatīvo īsziņu saņemšanai?

Pieteikties Stockmann jaunumu vēstules un informatīvās īsziņas saņemšanai variet:

  • Klātienē, u/v Stockmann Pastāvīgo Klientu nodaļā, uzrādot savu Pastāvīgā Klienta karti
  • Rakstot e-pastu uz klientuinfo@stockmann.com norādot Pastāvīgā Klienta kartes numuru un vēlamo jaunumu saņemšanas veidu
  • Zvanot uz Tālr.nr. 67071222

Kur un kā es varu saņemt Pastāvīgajiem Klientiem paredzētos atlaižu kuponus?

Pastāvīgajiem Klientiem, dažādu kampaņu ietvaros var tikt piedāvāti atlaižu kuponi. Kuponi klientiem tiek nosūtīti uz pasta adresi kopā ar Pastāvīgo Klientu katalogu.

Ja sūtījumi uz pasta adresi netiek saņemti, tad kuponu var saņemt Pastāvīgo Klientu nodaļā, uzrādot Pastāvīgā Klienta karti. Katram Klientam, kampaņas periodā tiek izsniegts 1 kupons.

Vai Pastāvīgā Klienta kartes atlaides var izmantot iegādājoties preces uzņēmumam, čekā reģistrējot uzņēmuma rekvizītus?

SIA Stockmann Pastāvīgo Klientu programma, paredz, ka Stockmann Pastāvīgajiem Klientiem tiek piešķirtas priekšrocības, iegādājoties preces un pakalpojumus Stockmann universālveikalos. Tā kā Pastāvīgā Klienta karte ir personalizēta, to var izmantot tikai tā persona, kuras vārds ir norādīts uz kartes.

No tā izriet, ka veicot pirkumu uzņēmuma vārdā (reģistrējot pirkuma čekā uzņēmuma rekvizītus) Stockmann Pastāvīgā Klienta karte nevar tikt izmantota, jo lojalitātes programma paredz, ka kartes sniegtās priekšrocības var izmantot tikai kartes īpašnieks.

Palaute

Stockmann kehittyy jatkuvasti ja asiakkaiden palaute on meille tärkeää. Kerro kokemuksistasi tai kehitysideoistasi meille. Huomaathan, että emme vastaa näihin viesteihin.

Yhteydenotto

Mikäli sinulla on meiltä kysyttävää, voit ottaa meihin yhteyttä tästä. Palaamme sinulle kun olemme käsitelleet tiedustelusi tai mikäli meillä on lisää kysymyksiä. Täytäthän kaikki oleelliset kentät käsittelyn nopeuttamiseksi.