PREČU ATGRIEŠANAS POLITIKA

Mums ir ļoti svarīgi, lai jūs būtu apmierināts ar savu pasūtījumu. Jums ir 30 dienas laika, lai iepazītu preces un pieņemtu lēmumu par iegādi.
Uzmanīgi izturieties pret preci, kuru vēlaties atdot atpakaļ, un tās oriģinālo iepakojumu. Ja preci esat lietojis vai pret to izturējies neuzmanīgi, jūs tiksiet saukts pie atbildības par jebkādu preces vērtības samazinājumu līdz tās pilnai vērtībai. Atcerieties, ka atpakaļ ir jāatdod visas daļas, iepakojamais materiāls un lietotāja rokasgrāmata.
Aizzīmogotu preču gadījumā tiesības preci atdot atpakaļ tiek piemērotas tikai tad, ja iepakojums nav atvērts. Aizzīmogotiem līdzekļiem, kas tiek atdoti atpakaļ, ir jābūt to sākotnējā neatvērtajā iepakojumā.

Preces atpakaļatdošana ir bezmaksas, un jums nav mūs iepriekš jāinformē par atpakaļatdošanu.

Ja esam nosūtījuši jums bojātu vai nepareizu preci, lūdzu, atdodiet to atpakaļ saskaņā ar norādījumiem. Lūdzu, arī aprakstiet preces bojājumus atpakaļatdošanas veidlapas kolonnā “Papildinformācija” un norādiet, vai vēlaties to apmainīt pret preci bez defektiem vai, ja saņēmāt nepareizo preci, pret pareizo preci. Ja saņēmāt bojātu vai nepareizu preci, mēs segsim līdzīgas jaunas preces piegādes izmaksas.
Mēs centīsimies nosūtīt jaunu preci, lai aizstātu defektīvo/salūzušo/nepareizo preci, taču, prece var nebūt vairs pieejama. Šādos gadījumos mēs atmaksāsim attiecīgās preces pasūtījuma summu.
Tiesības atdot preces atpakaļ neattiecas uz precēm, kas ir ražotas vai modificētas pēc klienta vēlmēm. Šādos gadījumos informācijā par preci būs pieminētas nestandarta tiesības uz atpakaļatdošanu. Veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nedrīkst atdot atpakaļ aizzīmogotas preces, ja to zīmogs ir atvērts. Aizzīmogotiem kosmētikas un dabiskiem līdzekļiem, kas tiek atdoti atpakaļ, ir jābūt to sākotnējā neatvērtajā iepakojumā. Ja jūs atdodat atpakaļ, piemēram, smaržas, matu laku, nagu laku, mazgāšanas vai balināšanas līdzekļus, jums ir jāizmanto oriģinālais iepakojums, kurā prece tika piegādāta, tostarp transportēšanai nepieciešamās brīdinājumu etiķetes.
Tualetes piederumus un intīmās higiēnas līdzekļus nav iespējams atdot atpakaļ. Šādas preces ir epilatori, precīzie trimmeri, matu kopšanas ierīces un elektriskās matu griešanas ierīces, elektriskie skuvekļi, elektriskās zobu birstes un mutes higiēnas aprīkojums, medicīniskie termometri un asinsspiediena mērītāji, un gultasveļa.
Ja jums vairs nav oriģinālā iepakojuma, kurā prece tika piegādāta vai atpakaļatdošanas veidlapas, norādījumus par pakas atpakaļatdošanu skatiet sadaļā Bieži uzdotie jautājumi.
Par precēm, kas ir atpakaļatgrieztas neievērojot šīs instrukcijas, netiks veikta samaksātās naudas atgriešana, preces netiks nosūtītas atpakaļ un klients ir atbildīgs par visām izmaksām. Neskaidrību gadījumā, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas nodaļu.

Naudas atmaksa tiek veikta 14 darbdienu laikā no dienas, kad Stockmann ir saņēmis atpakaļ noliktavā klienta atdoto preci. Ja apmaksu par pirkumu veicāt ar maksājumu karti, nauda tiks atgriezta uz jūsu maksājumu kartes. Ja apmaksu par pirkumu veicāt internetbankā, atpakaļatdošanas veidlapā, lūdzu, neaizmirstiet norādīt bankas konta numuru, lai mēs varētu veikt atmaksu uz jūsu bankas kontu.

 

ATPAKAĻATDOŠANA LATVIJĀ

STOCKMANN UNIVERSĀLVEIKALĀ

Ātrākais un vienkāršākais veids, kā atdot atpakaļ pirkumu, kuru esat veicis un apmaksājis tiešsaistes veikalā, ir, atdodot to atpakaļ Stockmann Rīgas universālveikala Klientu apkalpošanas nodaļā 4. stāvā. Šādā veidā arī naudas atmaksas process būs visātrākais. Aizpildiet atpakaļatdošanas veidlapu, kuru saņēmāt kopā ar pasūtījumu, un pievienojiet to precei, kas tiek atdota atpakaļ. Ja atpakaļatdošanas veidlapa ir pazudusi, jūs to varat izdrukāt šeit. Ja apmaksu veicāt ar internetbanku, neaizmirstiet veidlapā norādīt arī savu bankas konta numuru. Ja vēlēsieties, atpakaļ atdoto preci iespējams arī samainīt pret jebkuru citu preci no universālveikala sortimenta vai elektronisko dāvanu karti. Preces atpakaļatdošana ir bezmaksas, un jums nav mūs iepriekš jāinformē par atpakaļatdošanu.

ATPAKAĻATDOŠANA AR OMNIVA

Aizpildiet atpakaļatdošanas veidlapu, kuru saņēmāt kopā ar pasūtījumu, un pievienojiet to precei, kas tiek atdota atpakaļ. Pasūtījuma numuru un maksāšanas metodi atradīsiet apstiprinājumā, kas jums tika atsūtīts uz e-pastu. Ja atpakaļatdošanas veidlapa ir pazudusi, jūs to varat izdrukāt šeit. Atpakaļatdošanai varat izmantot jebkuru Omniva pakomātu. Lai atgrieztu preci, izmantojiet atgriešanas kodu, kuru saņēmāt informatīvajā īsziņā par preču piegādi. Šis kods ir derīgs 14 dienas. Ja vēlaties preci atgriezt pēc 14 dienām, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas nodaļu. Preces atpakaļatdošana ir bezmaksas, un jums nav mūs iepriekš jāinformē par atpakaļatdošanu

ATPAKAĻATDOŠANA AR ITELLA

Aizpildiet atpakaļatdošanas veidlapu, kuru saņēmāt kopā ar pasūtījumu, un pievienojiet to precei, kas tiek atdota atpakaļ. Pasūtījuma numuru un maksāšanas metodi atradīsiet apstiprinājumā, kas jums tika atsūtīts uz e-pastu. Ja atpakaļatdošanas veidlapa ir pazudusi, jūs to varat izdrukāt šeit. Uz iepakojuma uzlīmējiet atpakaļsūtīšanas uzlīmi, kuru saņēmāt kopā ar pasūtījumu. Ja uzlīme ir pazudusi, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas nodaļu. Atgriešanu iespējams veikt 14 dienu laikā vai nu tajā pašā pakomātā, kurā prece tika saņemta, vai jebkurā Itella preču saņemšanas punktā. Piesakiet atpakaļatgriešanu no savas dzīvesvietas, sazinoties ar Itella, telefons: +371 67815914, +371 25499891 (no pirmdienas līdz piektdienai: 8.00–17.30), e-pasts: customerservice.lv@itella.com. Preces atpakaļatdošana ir bezmaksas, un jums nav mūs iepriekš jāinformē par atpakaļatdošanu.