Piegādes nosacījumi

PIEGĀDE LATVIJĀ

Piegādei Latvijā tiek piemērota piegādes maksa 2,90-4,90 EUR

Šobrīd visas piegādes pirkumiem no e-veikala shop.stockmann.com virs 50€ uz Omniva pakomātiem 0 € (standarta cena 2,90 €), un Smartpost Itella paku termināļiem vai paku punktiem 0 € (standarta cena 4,90 €).Piedāvājums ir spēkā ierobežotu laika periodu.

PIEGĀDES METODES

PIEGĀDES IZMAKSAS (€)

Omniva pakomāts

2,90 €

Smartpost Itella paku terminālis vai paku punkts

4,90 €

PIEGĀDES IZMAKSAS, KAS IR SPĒKĀ TIKAI KAMPAŅAS ”TRAKĀS DIENAS” TIEŠSAISTES VEIKALĀ CRAZYDAYS.COM

Ja jūsu pirmajā pasūtījumā preču kopējā vērtība pārsniedz 100 EUR, jums nav jāsedz šī pasūtījuma piegādes maksa! Ja jūsu otrajā un katrā nākamajā pasūtījumā preču kopējā vērtība pārsniedz 50 EUR, jums nav jāsedz pasūtījuma piegādes maksa. Jūsu tiesības saņemt atlaidi ir atkarīgas no klienta informācijas, kas ir norādīta pasūtījumā, tādēļ, lūdzu, veicot pasūtījumu, izmantojiet to pašu klienta informāciju un e-pasta adresi, kuru izmantojāt iepriekšējos pasūtījumos. Piemērojot atlaidi, netiek ņemti vērā pirkumi mūsu partneru tiešsaistes veikalos

 

PIEGĀDES LAIKS

Piegādes laiks shop.stockmann.com pasūtījumiem ir līdz 7 darbdienām un kampaņas “Trakās dienas” crazydays.com pasūtījumiem ir līdz 14 darbdienām. Izņēmumi, kas attiecas uz atsevišķām precēm, būs norādīti informācijā par preci. Stockmann Oyj Abp nav atbildīgs par nekādām izmaiņām piegādes laikā vai ietekmi, ko tas rada uz klientu.
Piegādes izmaksas tiek noteiktas par konkrēto pasūtījumu, un mēs centīsimies pasūtījumu piegādāt vienā sūtījumā. Tomēr pasūtījums var tikt piegādāts vairākos sūtījumos, piemēram, pasūtījuma pieejamības, svara vai izmēra dēļ.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka piegāde var aizņemt arī vairāk laika sakarā ar mūsu piegādes partneru iespējamo augsto noslogotību.

 

PIEGĀDES METODES

Kad Omniva būs piegādājusi jūsu pasūtījumu uz pakomātu, jums tiks nosūtīta īsziņa. Pēc īsziņas saņemšanas jums 7 dienu laikā pasūtījums ir jāizņem no pakomāta. Lai pasūtījumu saņemtu pakomātā, izmantojiet īsziņā saņemto kodu.

Kad Smartpost Itella būs piegādājis Jūsu pasūtījumu uz Jūsu izvēlēto Smartpost termināli vai paku punktu (Narvesen), jums tiks nosūtīta īsziņa ar unikālo PIN kodu. Pēc īsziņas saņemšanas jums 7 dienu laikā pasūtījums ir jāizņem no Smartpost termināļa un 14 dienu laikā no Smartpost paku punkta (Narvesen).
Izņemot pasūtījumu Smartpost paku punktā (Narvesen), jums būs jāuzrāda saņemtais PIN kods, kas tika nosūtīts īsziņā. Lai pasūtījumu izņemtu Smartpost terminālī, jums būs jāizmanto saņemtais PIN kods un attiecīgā termināļa nodalījuma (durtiņu) numurs. Instrukcija nodalījuma durtiņu atvēršanai būs redzama saņemtajā īsziņā (SMS). Gadījumos, ja jūsu izvēlētais Smartpost terminālis vai paku punkts būs pilns vai sūtījuma izmēri būs neatbilstoši, Smartpost Itella Klientu Serviss ar Jums sazināsies pirms piegādes, vienojoties par pasūtījuma piegādi uz tuvāko pieejamo Smartpost vietu vai mājas piegādi ar kurjeru.

 

PRECES INFORMĀCIJĀ NORĀDĪTS, PIEMĒRAM: “Pasūtījuma prece, nav tūlītēji pieejama noliktavā, Piegādes laiks 2-4 nedēļas”. KO TAS NOZĪMĒ?
Šī prece netiek glabāta Stockmann noliktavā, taču, saņemot jūsu pasūtījumu, mēs to pasūtam piegādātājam. Visbiežāk tas attiecas uz lielizmēra mēbelēm. Plānotais piegādes laiks ietver laiku no pasūtījuma veikšanas līdz piegādei jūsu norādītajā adresē vai saņemšanas punktā.