Biežāk uzdotie jautājumi

Piegādes izmaksas, metodes un laiks
Piegādes izmaksas, metodes un laiku skatiet šeit.

Kādas preces klientiem Latvijā iespējams iegadāties tiešsaistes veikalā shop.stockmann.com un crazydays.com?
Tiešsaistes veikalā shop.stockmann.com iespējams iegādāties plašu modes un mājas preču klāstu no Stockmann sortimenta.
Tiešsaistes veikalā crazydays.com iespējams iegādāties plašu modes, mājas preču un kosmētikas klāstu no Stockmann sortimenta, kā arī preces par īpašām cenām no mūsu sadarbības partneriem. Noteiktu Stockmann Delikatess pārtikas akcijas sortimentu no Rīgas universālveikala iespējams iegādāties ar piegādi no Bolt Food.

Vai es varu apmainīt vai atdot atpakaļ preces?
Tiesības atdot atpakaļ preces ir spēkā 30 dienas. Precēm, kas tiek atdotas atpakaļ, ir jābūt to sākotnējā neatvērtajā iepakojumā. Tiešsaistē iegādātu preču maiņu ir iespējams veikt Rīgas universālveikala Klientu apkalpošanas nodaļā 4. stāvā.

Vai varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu?
Pēc pasūtījuma veikšanas to nevar apvienot ar citu pasūtījumu vai grozīt. Pasūtījumu nevar atcelt. Ja jūs sūtījumu neizņemat vai nepieņemat, tas tiks automātiski nosūtīts atpakaļ uz mūsu noliktavu. Pasūtījums tiks atcelts, kad sūtījums būs saņemts mūsu noliktavā.
Ja maksājums tika veikts ar karti, tas tiks atmaksāts uz to pašu karti, kura tika izmantota, lai apmaksātu pasūtījumu. Ja pasūtījumu apmaksājāt internetbankā, jums kopā ar atpakaļatdoto sūtījumu ir jānorāda konta numurs, lai mēs varam atmaksāt naudu uz jūsu bankas kontu. Atmaksa tiek veikta 14 darbdienu laikā no dienas, kad Stockmann ir saņēmis atpakaļ noliktavā klienta atdoto preci.

Kā rīkoties, ja prece ir bojāta?
Ja saņemtā prece ir bojāta vai ja ir saņemta nepareiza prece, mēs centīsimies to apmainīt pret jaunu preci, ja tā vēl būs pieejama. Pretējā gadījumā mēs atcelsim darījumu un klientam atmaksāsim visus maksājumus. Ja jums ir nepieciešama papildinformācija, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas nodaļu.

Kā prece ir jāatdod atpakaļ, ja man nav oriģinālā iepakojuma, kurā prece tika piegādāta, atpakaļatdošanas veidlapas vai atpakaļsūtīšanas uzlīmes?

  • Stockmann universālveikalā
    – Pirkumu, kuru esat veicis un apmaksājis mūsu tiešsaistes veikalā, varat atdot atpakaļ Stockmann Rīgas universālveikala Klientu apkalpošanas nodaļā 4. stāvā. Aizpildiet atpakaļatdošanas veidlapu un pievienojiet to precei, kas tiek atdota atpakaļ. Ja jums nav atpakaļatdošanas veidlapas, izdrukājiet to šeit.
  • Atpakaļatdošana ar Omniva vai Itella
    – Iepakojiet preci pēc iespējas rūpīgāk
    – Rūpīgi aizpildiet atpakaļatdošanas veidlapu, kura tika piegādāta kopā ar pasūtījumu. Ja jums nav atpakaļatdošanas veidlapas, izdrukājiet to šeit.Pasūtījuma numuru un maksāšanas metodi atradīsiet apstiprinājumā, kas jums tika atsūtīts uz e-pastu
    – Ja preces jums tika piegādātās ar Omniva, atpakaļsūtīšanai caur pakomātu izmantojiet atgriešanas kodu, kuru saņēmāt informatīvajā īsziņā par preču piegādi. Atpakaļsūtīšanai varat izmantot jebkuru Omniva pakomātu. Atgriešana caur pakomātu pieejama 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Ja vēlaties preci atgriezt pēc 14 dienām, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas nodaļu!
    – Ja preces jums tika piegādātas ar Itella, atpakaļsūtīšanai caur pakomātu vai Itella paku saņemšanas punktu uz iepakojuma uzlīmējiet atpakaļsūtīšanas uzlīmi, kura tika piegādāta kopā ar pasūtījumu. Ja jums nav atpakaļsūtīšanas uzlīmes, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas nodaļu. Atgriešana caur pakomātu pieejama 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas un tikai caur to pakomātu, kurā prece tika saņemta. Jums ir iespēja arī pieteikt atpakaļatgriešanu no savas dzīvesvietas, sazinoties ar Itella, telefons: +371 67815914, +371 25499891 (no pirmdienas līdz piektdienai: 8.00–17.30), e-pasts: lv@itella.com.

Kā darbojas saraksts?
Preces no tiešsaistes veikala shop.stockmann.com sortimenta, kuras jums interesē, varat pievienot sarakstam un, kad esat izlēmuši par šo preču iegādi, ērti tās pārlikt iepirkumu grozā.
Kampaņas “Trakās dienas” preces tiešsasites veikalā crazydays.com pārlikt no saraksta iepirkumu grozā iespējams, tiklīdz tās nonāk pārdošanā.
Saraksts atbilst konkrētai ierīcei un pārlūkprogrammai, tādēļ sarakstam pievienotās preces paliks sarakstā, kad izmantosiet to pašu ierīci un pārlūkprogrammu, kas tika izmantota, lai pievienotu preces sarakstam.
Sarakstu varat nosūtīt e-pastā sev vai kādam citam.

Preču rezervēšana tiešsaistes veikala iepirkumu grozā
Pārsūtot preci no saraksta uz iepirkumu grozu, šī preces būs rezervēta 20 minūtes (crazydays.com) vai vai 30 minūtes (shop.stockmann.com). Rezervāciju varat apstiprināt, samaksājot par iepirkumu grozā ievietotajām precēm. Ja pirkumu groza saturs netiek apmaksāts programmas norādītajā laikā, rezervācijas tiks atceltas, un jūs varat mēģināt vēlreiz rezervēt groza saturu. Rezervācijas procesu varat atkārtot ne vairāk kā 5 reizes.

Kā mani pirkumi tiks reģistrēti manā pastāvīgā klienta kartē?
Tiešsaistes veikalā shop.stockmann.com un kampaņas “Trakās dienas” tiešsaistes veikalā crazydays.com nav iespējams piereģistrēties ar šo karti, tādēļ jums savas pastāvīgā klienta kartes numurs ir jāievada katram pasūtījumam atsevišķi.

Es aizmirsu pasūtījumam pievienot savu pastāvīgā klienta kartes numuru. Vai varu to izdarīt vēlāk?
Diemžēl šo informāciju nevar pievienot pēc pasūtījuma veikšanas.

Es pasūtījumā ievadīju nepareizu tālruņa numuru
Latvijā Jums pieejama Omniva un Itella veikta piegāde: ja e-pastā esat saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu, piegādes paziņojums tiks nosūtīts uz jūsu e-pastu, pat ja ievadījāt nepareizu tālruņa numuru.

Kāpēc crazydays.com rezervētās preces netika pārsūtītas uz iepirkumu grozu?
Attiecībā uz populārākajām precēm tūkstošiem klientu vienlaikus pārsūtīs preces uz savu iepirkumu grozu. Klients varēs rezervēt preci savā iepirkumu grozā, bet, tā kā tiešsaistes veikals vienlaikus apstrādās tūkstošiem rezervāciju, veiksmīgās rezervācijas tiks parādītas ar nelielu aizkavēšanos.

Kas jāņem vērā, ja vēlos iegādāties konkrētu preci crazydays.com tiešsaistes veikalā?
Populārākās preces tiek izpārdotas dažu sekunžu laikā, un to var nepietikt visiem. Atcerieties, ka preču pieejamība ir ierobežota un tās nevar rezervēt. Tāpēc jārīkojas ātri!
Preces, kas tiek pārdotas kampaņas “Trakās dienas” ietvaros, nevar pasūtīt vai rezervēt pa telefonu vai e-pastā. Jūs arī nevarat pa tālruni vai e-pastā jautāt par šo preču pieejamību.
Kampaņas “Trakās dienas” precēm tiek piemērots ierobežojums — vienā pasūtījumā var iegādāties ne vairāk kā 20 gab. no vienas preces.
Kampaņas cenas ir pieejamas tikai jauniem pasūtījumiem, kas tiek veikti attiecīgās kampaņas laikā, un attiecīgās kampaņas precēm.

Kāpēc tiešsaistes veikalā crazydays.com izpārdotās preces atkal nonāk pārdošanā?
Ja visas preces, kas tiešsaistes veikalā ir pārdošanā, ir rezervētas klientu iepirkumu grozos, tiešsaistes veikalā tiks norādīts, ka prece ir izpārdota.
Ja klients izvēlas preci neiegādāties, tā atkal nonāk pārdošanā. Tas nozīmē, ka preces, kas uzreiz tiek izpārdotas, var atkal nonākt pārdošanā.