E-veikala noteikumi

AKTUĀLA INFORMĀCIJA

Esam saņēmuši vairākas ziņas, ka jūsu Trako Dienu pirkumu piegādes ir aizkavējušās un ir grūtības sazināties ar mūsu Pastāvīgo Klientu nodaļu. Lūdzam jūsu izpratni šajā situācijā, kura nav patīkama nedz jums, nedz mums. Atvainojamies, ja sūtījums ir aizkavējies un atbildi par jūsu sūtījuma statusu mēs nespējam sniegt tik ātri, kā jūs vēlētos. Lai arī bijām rēķinājušies ar lielu Trako Dienu pasūtījumu skaitu, tas tomēr pārsniedza mūsu ekspektācijas un arī resursu apjomu, lai varētu kā piegādi, tā Klientu servisa komunikāciju nodrošināt bez aizķeršanās. Šobrīd mēs aktīvi strādājam pie tā, lai sazinātos personīgi ar katru klientu, kura sūtījums ir aizkavējies, un vienotos par tā veiksmīgu piegādi vai naudas atgriešanu. Lūdzam sazināties ar Klientu apkalpošanas nodaļu, ja sūtījuma saņemšana kavējās, vai nav saņemts pilnībā.

Mēs atvainojamies par sagādātajām neērtībām, šī situācija mums ļauj mācīties, augt un attīstīties, lai turpmāk mēs varētu nodrošināt arvien labāku Klientu apkalpošanas servisu un Stockmann interneta veikala, kā arī Trako Dienu interneta veikala veiksmīgāku piegādes servisu.

 

IEPIRKŠANĀS NOTEIKUMI INTERNETA VEIKALĀ

Stockmann grupas interneta veikals shop.stockmann.com un crazydays.com (pārdevējs: Stockmann Oyj Abp) ir pieejams pircējiem angļu valodā. Ar plašākiem iepirkšanās noteikumiem interneta veikalā iepazīsties zemāk vai sazinies ar Klientu apkalpošanas nodaļu

 

KLIENTU APKALPOŠANAS NODAĻA

Tālrunis: +371 6 707 1222
E-pasta: klientuinfo@stockmann.com

Darba laiks
Katru dienu 11:00-19:00

 

NODERĪGA INFORMĀCIJA

Līguma nosacījumi 
Preču piegādes nosacījumi 
Maksāšanas metodes
Preču atgriešanas politika
Biežāk uzdotie jautājumi
Datu drošības politika
Privātuma politika